BMW ALPINA B3

Зовнішній дизайн

Прогресивна традиція

Зовнішній вигляд нового BMW ALPINA B3 більш прогресивний, ніж будь-коли раніше. Дизайн і аеродинамічні елементи ALPINA підкреслюють чисту та точну мову дизайну нового BMW 3 серії, поєднуючи динамічний зовнішній вигляд з функціональністю. Дотримуючись філософії ALPINA «форма слідує за функцією», передня частина має оптимізовані повітрозабірники для підвищення ефективності охолодження, а аеродинаміка передньої та задньої частини знижує підйом до мінімуму для максимальної стійкості на високих швидкостях. Передній бампер з великими повітрозабірниками прикрашений "ширяючим" логотипом ALPINA.

Справжня ALPINA

Елегантні та вишукані лакофарбові покриття ALPINA Blue Metallic і ALPINA Green Metallic призначені виключно для автомобілів BMW ALPINA. Також пропонується широкий вибір варіантів забарвлення BMW і BMW Individual.

 

Інформація про витрату пального та викиди CO2 відповідно до чинної Директиви ЄС VO (EU) 715/2007.

 
BMW ALPINA B3 Седан Турінг
Витрата пального (змішаний цикл): 9,9 л/100км 9,9 л/100км
Викиди CO2 (змішаний цикл): 228 г/км 228 г/км
Категорія ефективності CO2: F F
 

Зазначені витрата пального та викиди CO2 вимірюються відповідно до випробувального циклу WLTP (Всесвітня уніфікована процедура випробувань легких транспортних засобів) і конвертуються у цикл NEDC (Новий європейський їздовий цикл) у порівняльних цілях. Залежно від вашої країни податки або інші збори, пов'язані з транспортними засобами, можуть базуватися на даних про витрату пального та викиди CO2, які відрізняються від наведених тут.

Додаткову інформацію про питому витрату пального та питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у довіднику «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажів, а також у Deutsche Automobil. Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен.

 

Клас ефективності

Визначається на основі виміряних викидів CO2 з урахуванням маси транспортного засобу.