BMW ALPINA B5

Коробка передач

Плавна та легка подача потужності

BMW ALPINA B5 оснащений 8-ступінчастою спортивною автоматичною коробкою передач останнього покоління з ALPINA SWITCH-TRONIC. У співпраці з експертами ZF трансмісія 8HP76 була спеціально розроблена для роботи з високим крутним моментом двигуна. Забезпечуючи неперевершений комфорт перемикання передач і можливість перемикання за десяті частки секунди, потужність завжди передається без зусиль і миттєво.

ALPINA SWITCH-TRONIC

Водій також може перемикати передачі вручну, використовуючи кнопки перемикання ALPINA SWITCH-TRONIC на задній стороні керма. У режимі перемикання передач SPORT+ автоматичне перемикання на вищу передачу за обертів у червоній зоні пригнічується для повного контролю водія. Опціонально доступні нові оптимізовані з точки зору ергономіки підрульові перемикачі ALPINA SWITCH-TRONIC, виготовлені на верстаті з ЧПК з цільного алюмінію та пофарбовані у чорний матовий колір.

 

Інформація про витрату пального та викиди CO2 відповідно до чинної Директиви ЄС VO (EU) 715/2007.

 
BMW ALPINA B5 Седан Турінг
Витрата пального (змішаний цикл): 11,1 л/100км 11,2 л/100км
Викиди CO2 (змішаний цикл): 253 г/км 256 г/км
Категорія ефективності CO2: F F
 

Зазначені витрата пального та викиди CO2 вимірюються відповідно до випробувального циклу WLTP (Всесвітня уніфікована процедура випробувань легких транспортних засобів) і конвертуються у цикл NEDC (Новий європейський їздовий цикл) у порівняльних цілях. Залежно від вашої країни податки або інші збори, пов'язані з транспортними засобами, можуть базуватися на даних про витрату пального та викиди CO2, які відрізняються від наведених тут.

Додаткову інформацію про питому витрату пального та питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у довіднику «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажів, а також у Deutsche Automobil. Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен.

 

Клас ефективності

Визначається на основі виміряних викидів CO2 з урахуванням маси транспортного засобу.