BMW ALPINA D3 S

Ходова частина

Спортивна підвіска ALPINA

Спортивна підвіска ALPINA забезпечує чудову керованість у будь-якій дорожній ситуації. Пружини від Eibach, а також обмежувачі ходу підвіски та спеціально адаптовані стабілізатори забезпечують більш збалансоване та гармонійне налаштування. BMW ALPINA D3 S дуже зібраний і стійкий, пропонуючи тактильний зворотний зв'язок під час динамічного проходження поворотів. Три режими керування амортизаторами COMFORT+, COMFORT і SPORT пропонують широкий спектр вражень від водіння, починаючи від максимального комфорту при повсякденному використанні до яскраво вираженої маневреності та поперечної динаміки.

Спортивне рульове керува

Система спортивного рульового керування надає водієві три режими рульового керування: режим COMFORT з акцентом на плавну курсову стійкість з високим почуттям безпеки навіть на високих швидкостях, а також режими SPORT і SPORT+ для максимальної швидкості реакції та точності.

Високопродуктивні гальма

Гальмівна система ALPINA, що складається з чотирипоршневими фіксованих гальмівних супортів з гальмівними дисками діаметром 395 мм на передній осі, запозичених у потужного 608-сильного BMW ALPINA B5 Bi-Turbo, і плаваючих гальмівних супортів з гальмівними дисками діаметром 345 мм на задній осі, забезпечує відмінне гальмування.

Диференціал підвищеного тертя у стандартній комплектації

Трансмісія включає в себе диференціал підвищеного тертя задньої осі з електронним керуванням у стандартній комплектації для поліпшення динаміки руху та отримання чистого задоволення від водіння. BMW ALPINA D3 S динамічно проходить повороти з упором на задні колеса, а підвищена передача потужності і тяга забезпечують особливо динамічне прискорення на виході з поворотів.

 

Інформація про витрату пального та викиди CO2 відповідно до чинної Директиви ЄС VO (EU) 715/2007.

 
BMW ALPINA D3 S Седан Touring
Витрата пального (змішаний цикл): 6,7 l/100km 6,7 l/100km
Викиди CO2 (змішаний цикл): 176 g/km 176 g/km
Категорія ефективності CO2: C C
 

Зазначені витрата пального та викиди CO2 вимірюються відповідно до випробувального циклу WLTP (Всесвітня уніфікована процедура випробувань легких транспортних засобів) і конвертуються у цикл NEDC (Новий європейський їздовий цикл) у порівняльних цілях. Залежно від вашої країни податки або інші збори, пов'язані з транспортними засобами, можуть базуватися на даних про витрату пального та викиди CO2, які відрізняються від наведених тут.

Додаткову інформацію про питому витрату пального та питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у довіднику «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажів, а також у Deutsche Automobil. Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен.

 

Клас ефективності

Визначається на основі виміряних викидів CO2 з урахуванням маси транспортного засобу.