BMW ALPINA D5 S

Зовнішній дизайн

Атлетичний та ексклюзивний

Дизайн нового ALPINA й аеродинамічні елементи підкреслюють чисту та точну мову дизайну 5-ї серії, поєднуючи більш динамічний зовнішній вигляд з діловою функціональністю.

Великі повітрозабірники у передньому бампері підвищують ефективність охолодження та підкреслюють динамічний характер двигуна. Спортивна вихлопна система ALPINA з двома здвоєними патрубками прекрасно вписується у контури заднього бапера ALPINA.

Чудове утримання дороги

Дизайн кованих дисків з 20 спицями ALPINA CLASSIC 20'' став справжньою візитною карткою. Колеса опціонально доступні у чорному кольорі або кольорі Himalaya Grey.

У співпраці з шинними експертами з Pirelli розміри шин ретельно підбираються відповідно до вимог BMW ALPINA D5 S. Шина Pirelli P Zero з маркуванням ALP забезпечує максимальне зчеплення з будь-яким дорожнім покриттям і використовує матеріали, призначені для шин з надвисокими характеристиками.

 

Інформація про витрату пального та викиди CO2 відповідно до чинної Директиви ЄС VO (EU) 715/2007.

 
BMW ALPINA D5 S Седан Турінг
Витрата пального (змішаний цикл): 7,0 л/100км 7,1 л/100км
Викиди CO2 (змішаний цикл): 185 г/км 187 г/км
Категорія ефективності CO2: C C
 

Зазначені витрата пального та викиди CO2 вимірюються відповідно до випробувального циклу WLTP (Всесвітня уніфікована процедура випробувань легких транспортних засобів) і конвертуються у цикл NEDC (Новий європейський їздовий цикл) у порівняльних цілях. Залежно від вашої країни податки або інші збори, пов'язані з транспортними засобами, можуть базуватися на даних про витрату пального та викиди CO2, які відрізняються від наведених тут.

Додаткову інформацію про питому витрату пального та питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у довіднику «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажів, а також у Deutsche Automobil. Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен.

 

Клас ефективності

Визначається на основі виміряних викидів CO2 з урахуванням маси транспортного засобу.