BMW ALPINA XB7

Ходова частина

Новий вимір у динамічних характеристиках

Спортивна підвіска ALPINA з пневмоподушка на двох осях, тонко збалансованим налаштуванням амортизаторів і активною стабілізацією крену пропонує широкий спектр вражень від водіння, від комфортної їзди до динамічних, гоночних заїздів. Двовісна пневмопідвіска забезпечує помітну та відчутну зміну дорожнього просвіту на 40 мм залежно від дорожньої ситуації й обраного режиму. У результаті більш низький центр ваги істотно впливає на спортивну керованість і стійкість на дорозі. Спеціальна стійка підвіски ALPINA з куполоподібною кришкою та посилені торсіонні стійки підвищують жорсткість кузова.

Маневреність

Інтегральне активне рульове керування, що входить до стандартної комплектації нового BMW ALPINA XB7, забезпечує пряму реакцію рульового керуванням з винятковим зворотним зв'язком і покращує загальну маневреність. Водій може вибрати один з трьох режимів рульового керування: COMFORT, SPORT і SPORT+. У режимі COMFORT основна увага приділяється плавній курсовій стійкості та безпеці на високих швидкостях, у той час як режим SPORT націлений на максимальну чуйність.

Відмінне сповільнення

Чотирипоршневі фіксовані гальмівні супорти Brembo з гальмівними дисками діаметром 395 x 36 мм на передній осі та плаваючими гальмівними супортами з гальмівними дисками діаметром 398 x 28 мм на задній осі пропонують відмінне та стабільне сповільнення. Опціонально доступна високопродуктивна гальмівна система з полегшеними перфорованими гальмівними дисками та термостійкими гальмівними колодками забезпечує ще більш прямий зворотний зв'язок з педаллю гальма та термодинамічні резерви.

Диференціал підвищеного тертя

Трансмісія BMW ALPINA XB7 оснащена диференціалом підвищеного тертя з електронним регулюванням на задній осі з моментом блокування до 2000 Нм. Це поліпшує зчеплення з дорогою під час динамічного руху, забезпечуючи мінімізацію втрат, викликаних ковзанням, і ефективний розподіл крутного моменту на колеса з максимальним зчепленням к будь-який момент часу.

 

Інформація про витрату пального та викиди CO2 відповідно до чинної Директиви ЄС VO (EU) 715/2007.

 
BMW ALPINA D3 S Седан Touring
Витрата пального (змішаний цикл): 6,7 l/100km 6,7 l/100km
Викиди CO2 (змішаний цикл): 176 g/km 176 g/km
Категорія ефективності CO2: C C
 

Зазначені витрата пального та викиди CO2 вимірюються відповідно до випробувального циклу WLTP (Всесвітня уніфікована процедура випробувань легких транспортних засобів) і конвертуються у цикл NEDC (Новий європейський їздовий цикл) у порівняльних цілях. Залежно від вашої країни податки або інші збори, пов'язані з транспортними засобами, можуть базуватися на даних про витрату пального та викиди CO2, які відрізняються від наведених тут.

Додаткову інформацію про питому витрату пального та питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у довіднику «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажів, а також у Deutsche Automobil. Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен.

 

Клас ефективності

Визначається на основі виміряних викидів CO2 з урахуванням маси транспортного засобу.