BMW ALPINA XD3 та XD4

Ходова частина та підвіска

Досвід водіння ALPINA унікальний, і його найкраще охарактеризувати як невимушений. Добре збалансовані ходова частина та підвіска грають головну роль, забезпечуючи одночасно чудовий комфорт їзди та підвищену динаміку.

Перемикач Driving Experience Control, який керує електронно-регульованими амортизаторами як під час стиснення, так і під час відбою, дозволяє водієві вибирати бажаний режим від COMFORT+ до SPORT+. Спеціальні спортивні пружини ALPINA коротші та жорсткіші, що ще більше покращує керованість і динаміку за рахунок зниження центру ваги. У поєднанні з орієнтованою на продуктивність повнопривідною системою з повністю регульованим розподілом крутного моменту й активним заднім диференціалом підвищеного тертя підвищуються тяга та маневреність.

Динаміка

Надвисокопродуктивні шини Pirelli розміру 255/45 ZR20 спереду (маркування шин ЄС: C/A/71 дБ) і 285/40 ZR20 ззаду (маркування шин ЄС: C/A/71 дБ) відповідають за ідеальне утримання дороги та зчеплення. Опціональні 22-дюймові колеса та шини, нова розробка Pirelli для BMW ALPINA XD3 та XD4, мають розміри 255/35 ZR22 спереду (маркування шин ЄС: E/B/69 дБ) і 295/30 ZR22 ззаду (маркування шин ЄС: E/B/70 дБ). І 20-дюймові, і 22-дюймові шини Pirelli P Zero з маркуванням ALP були спеціально розроблені відповідно до вимог ALPINA щодо динаміки та комфорту. Поєднання технологій автоспорту з рівним контуром плеча й інноваційним малюнком протектора забезпечує високі поперечні навантаження та точне рульове керування без шкоди для керованості на мокрій дорозі.

У поєднанні з кованими колесами ALPINA CLASSIC 22" максимальна швидкість знижена приблизно на 5 км/год.

І BMW ALPINA XD3, і XD4 оснащені активним заднім диференціалом підвищеного тертя з електронним керуванням. Це поліпшує зчеплення з дорогою за динамічної їзди за рахунок мінімізації втрат, викликаних ковзанням, і ефективного розподілу крутного моменту на колесо з максимальним зчепленням у будь-який момент часу. Це додатково покращує динаміку руху, навіть у поєднанні з повним приводом, і працює у поєднанні зі специфічним для ALPINA розподілом крутного моменту, яке відбувається в основному зі зміщенням на задні колеса.

Безпека

BMW ALPINA пропонує високий рівень комфорту та спортивності, а також нейтральну поворотність, що забезпечує стабільність і високу ступінь безпеки навіть під час руху на високих швидкостях.

Електронні системи контроляе стійкості руху спеціально сконфігуровані для кожної конкретної моделі BMW ALPINA з урахуванням безлічі параметрів, щоб забезпечити безпечну й ефективну передачу високої потужності та крутного моменту на дорогу.

Вплив аеродинамічних властивостей транспортного засобу на стійкість під час руху має особливе значення, особливо на високих швидкостях. Ґрунтуючись на принципі «форма слідує за функцією», аеродинамічні компоненти, такі як передній і задній спойлери, спеціально розроблені для спільної роботи, щоб домогтися максимально можливого зниження підйомної сили і, таким чином, забезпечити нейтральну поворотність.

Висопродуктивні гальма

Розроблена таким чином, щоб відповідати характеристикам нових BMW ALPINA XD3 та XD4, гальмівна система включає чотирипоршневий фіксований супорт з дисками діаметру 395 мм спереду та плаваючий супорт з дисками діаметру 370 мм ззаду. Опціонально доступна високопродуктивна гальмівна система – вона поєднує в собі легкі перфоровані композитні диски діаметру 395 мм спереду та 398 мм ззаду зі спортивними гальмівними колодками для ще більшого опору погіршенню властивостей за дуже високих навантажень (Увага: спортивні спеціальні гальмівні колодки та перфоровані гальмівні диски можуть призвести до підвищеного шуму або вібрації гальм).

 

Інформація про витрату пального та викиди CO2 відповідно до чинної Директиви ЄС VO (EU) 715/2007.

 
BMW ALPINA XD3  
Витрата пального (змішаний цикл): 6,9 л/100км
Викиди CO2 (змішаний цикл): 183 г/км
Категорія ефективності CO2: C
 
BMW ALPINA XD4  
Витрата пального (змішаний цикл): 6,9 л/100км
Викиди CO2 (змішаний цикл): 183 г/км
Категорія ефективності CO2: C

Зазначені витрата пального та викиди CO2 вимірюються відповідно до випробувального циклу WLTP (Всесвітня уніфікована процедура випробувань легких транспортних засобів) і конвертуються у цикл NEDC (Новий європейський їздовий цикл) у порівняльних цілях. Залежно від вашої країни податки або інші збори, пов'язані з транспортними засобами, можуть базуватися на даних про витрату пального та викиди CO2, які відрізняються від наведених тут.

Додаткову інформацію про питому витрату пального та питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у довіднику «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажів, а також у Deutsche Automobil. Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен.

 

Клас ефективності

Визначається на основі виміряних викидів CO2 з урахуванням маси транспортного засобу.