BMW ALPINA XD3 та XD4

Силовий агрегат

Основна мета під час розробки моделей BMW ALPINA XD3 та XD4 полягала в тому, щоб розширити межі та поліпшити основні цінності попередника. Завдяки новітнім технологіям двигунів нові моделі пропонують неперевершені враження від водіння у цьому сегменті, що відрізняються потужністю, крутним моментом, динамічною керованістю та комфортом.

Ґрунтуючись на перевазі 3,0-літрового рядного шестициліндрового двигуна BMW з чотирма турбінами та прямим впорскуванням високого тиску Common Rail, трансмісія BMW ALPINA XD3 та XD4 розвиває потужність 285 кВт (388 к.с.). Це можливо у широкому діапазоні оборотів від 4000 до 5000 об/хв. Максимальний крутний момент 770 Нм доступний вже від 1750 до 3000 об/хв. Отримані в результаті показники продуктивності вражають: BMW ALPINA XD3 та XD4 розганяються від 0 до 100 км/год усього за 4,6 секунди та мають максимальну швидкість 267 км/год і 268 км/год відповідно, що означає, що вони у даний час є найшвидшими у світі в своєму сегменті!

У поєднанні з кованими колесами ALPINA CLASSIC 22" максимальна швидкість знижена приблизно на 5 км/год.

Для більшої продуктивності потрібне гарне охолодження. Високопродуктивна система охолодження BMW ALPINA XD3 та XD4 розроблена для максимальної ефективності. Охолоджувачі великого об'єму й оптимізовані шланги для охолоджуючої рідини забезпечують високу продуктивність. Установка проміжного охолоджувача непрямої дії дозволяє скоротити відстань для забору повітря. Первинний повітро-водяний охолоджувач, розташований перед двигуном, живить водо-повітряний проміжний охолоджувач великого об'єму. Крім того, три зовнішні охолоджувачі та охолоджувач мастила коробки передач гарантують термодинамічну стабільність навіть за найвищих навантажень.

Повний привід

BMW ALPINA XD3 та XD4 використовують технічний потенціал системи BMW xDrive та її інтелектуальний і динамічний розподіл потужності приводу, який плавно та повністю регулює крутний момент між передньою та задньою віссю за мілісекунди для максимального тягового зусилля та контролю. Програмування керування розподілом крутного моменту, яке взаємопов'язане з системою динамічного контролю стійкості та системою керування двигуном, орієнтоване на продуктивність і значно підвищує маневреність і динаміку, особливо у бічному прискоренні, зі збереженням збалансованої та нейтральної поворотності.

І BMW ALPINA XD3, і XD4 оснащені активним заднім диференціалом підвищеного тертя з електронним керуванням. Це поліпшує зчеплення з дорогою за динамічної їзди за рахунок мінімізації втрат, викликаних ковзанням, і ефективного розподілу крутного моменту на колесо з максимальним зчепленням у будь-який момент часу. Це додатково покращує динаміку руху, навіть у поєднанні з повним приводом, і працює у поєднанні зі специфічним для ALPINA розподілом крутного моменту, яке відбувається в основному зі зміщенням на задні колеса.

Екологічна ефективність

Для ALPINA низький рівень витрати пального та викидів завжди були пріоритетом, що часто призводило до новаторських рішень, вперше впроваджених у дрібносерійне виробництво. SUPERKAT – металевий каталітичний нейтралізатор з електронним підігрівом – відмінний приклад, що означає, що викиди NOx і CO були скорочені на 80% від того, що вимагалось законодавчо в 1996 році. BMW ALPINA XD3 та XD4 оснащені новітньою технологією очищення вихлопних газів. Крім сажового фільтра та каталітичного нейтралізатора NOx, каталітичний нейтралізатор SCR з впорскуванням водного розчину сечовини (AdBlue®) знижує викиди до мінімуму. Об'єм бака AdBlue® становить 20 літрів, якого зазвичай у середньому вистачає на 10 000 км.

Витрата пального, виміряна відповідно до нового та більш реалістичного випробувального циклу WLTP (Всесвітня уніфікована процедура випробувань легких транспортних засобів), становить 6,9 л/100 км з викидами CO2 183 г/км.

 

Інформація про витрату пального та викиди CO2 відповідно до чинної Директиви ЄС VO (EU) 715/2007.

 
BMW ALPINA XD3  
Витрата пального (змішаний цикл): 6,9 л/100км
Викиди CO2 (змішаний цикл): 183 г/км
Категорія ефективності CO2: C
 
BMW ALPINA XD4  
Витрата пального (змішаний цикл): 6,9 л/100км
Викиди CO2 (змішаний цикл): 183 г/км
Категорія ефективності CO2: C

Зазначені витрата пального та викиди CO2 вимірюються відповідно до випробувального циклу WLTP (Всесвітня уніфікована процедура випробувань легких транспортних засобів) і конвертуються у цикл NEDC (Новий європейський їздовий цикл) у порівняльних цілях. Залежно від вашої країни податки або інші збори, пов'язані з транспортними засобами, можуть базуватися на даних про витрату пального та викиди CO2, які відрізняються від наведених тут.

Додаткову інформацію про питому витрату пального та питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у довіднику «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажів, а також у Deutsche Automobil. Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен.

 

Клас ефективності

Визначається на основі виміряних викидів CO2 з урахуванням маси транспортного засобу.