BMW ALPINA B4 GRAN COUPÉ

Ходова частина

Спортивна підвіска ALPINA

Від'ємний розвал 1,25° на передній осі разом із спеціально розробленими стабілізаторами поперечної стійкості передньої осі значно збільшують бічну динаміку. Індивідуальна конфігурація пружин та амортизаторів забезпечує збалансовані характеристики підвіски, а особлива адаптація регульованого керування амортизаторами забезпечує помітну різницю між різними режимами руху.

Регульоване спортивне кермо

Регульоване спортивне кермо забезпечує пряме відчуття керма і зворотний зв'язок. Водій може вибрати один із трьох режимів кермового керування: режим COMFORT забезпечує збалансовану курсову стійкість з хорошим почуттям безпеки в діапазоні більш високих швидкостей, а два режими SPORT характеризуються значно прямішим зворотним зв'язком.

Надвисокоефективні шини

Високопродуктивні шини Pirelli P ZERO забезпечують високий рівень зчеплення та бічної підтримки. Код виробника ALP на боці шини вказує на те, що це спеціальна шина, розроблена Pirelli спеціально для ALPINA. У процесі розробки однакова увага приділялася плавності ходу та динамічним характеристикам.

Резерви безпеки

Гальмівна система розрахована з урахуванням керованості BMW ALPINA B4 та максимальної швидкості 301 км/год (187 миль/год). Чотирипоршневі фіксовані гальмівні супорти з гальмівними дисками Ø 395 мм (15,6 дюйма) на передній осі та плаваючі гальмівні супорти з гальмівними дисками Ø 345 мм (13,6 дюйма) на задній осі забезпечують значний запас безпеки. Опціональна високоефективна гальмівна система з перфорованими легкими композитними гальмівними дисками забезпечує більш точний зворотний зв'язок з педаллю і термодинамічні резерви.

*Зверніть увагу, що просвердлені гальмівні диски можуть призвести до втрати акустичного комфорту.

*Інформація про витрату пального та викиди CO2 відповідно до чинної Директиви ЄС VO (EU) 715/2007.

 

BMW ALPINA B4* Gran Coupe
Витрата пального (змішаний цикл): 9,8 л/100 км
Викиди CO2 (змішаний цикл): 223 г/км

 

Зазначені витрата пального та викиди CO2 вимірюються відповідно до випробувального циклу WLTP (Всесвітня уніфікована процедура випробувань легких транспортних засобів) і конвертуються у цикл NEDC (Новий європейський їздовий цикл) у порівняльних цілях. Залежно від вашої країни податки або інші збори, пов'язані з транспортними засобами, можуть базуватися на даних про витрату пального та викиди CO2, які відрізняються від наведених тут.

Додаткову інформацію про питому витрату пального та питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у довіднику «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen», який можна отримати у Deutsche Automobil. Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен.