BMW ALPINA B5

Ходова частина

Максимальний комфорт їзди та поперечна динаміка

Спортивна підвіска ALPINA пропонує широкий спектр вражень від водіння, починаючи від м'якого комфорту та закінчуючи підвищеною динамікою. Амортизатори з електронним керуванням дозволяють регулювати стиск та відскік у широких межах. Більш короткі та жорсткі пружини забезпечують більш чітку керованість і мають додаткову перевагу, що полягає у зниженні центру ваги при поліпшенні аеродинаміки. Адаптація активної стабілізації крену спеціально враховує кинематику підвіски BMW ALPINA B5 і легкі 20-дюймові колеса та розташування шин.

Гнучкість

Інтегральне активне рульове керування забезпечує пряму реакцію рульового керування з винятковим зворотним зв'язком. Регульована система спортивного рульового керування та кут розвалу передньої осі -1° забезпечують чудову керованість у будь-якій дорожній ситуації. Електромеханічне рульове керування задніми колесами дозволяє колесам задньої осі повертатися максимум на 2,3° ліворуч або праворуч.

Відмінне сповільнення

Гальмівна система ALPINA, що складається з чотирипоршневих фіксованих гальмівних супортів з гальмівними дисками діаметру 395 мм на передній осі та плаваючих гальмівних супортів з гальмівними дисками діаметру 398 мм на задній осі, забезпечує відмінні гальмівні характеристики. Опціонально доступна високопродуктивна гальмівна система з полегшеними перфорованими композитними гальмівними дисками та спеціальними гальмівними колодками забезпечує ще більш високі термодинамічні резерви та більш прямий зворотний зв'язок від педалі.*

* Врахуйте, що перфоровані гальмівні диски можуть привести до втрати акустичного комфорту.

Диференціал підвищеного тертя

Підвищені динамічні характеристики, чисте задоволення від водіння: як опція доступний механічний диференціал підвищеного тертя, в якому використовуються деталі, оброблені на верстатах з ЧПК, для автоспорту. BMW ALPINA B5 динамічно проходить повороти з упором на задні колеса, а збільшена передача потужності та тяга забезпечують особливо динамічне прискорення на виході з поворотів.

 

Інформація про витрату пального та викиди CO2 відповідно до чинної Директиви ЄС VO (EU) 715/2007.

 
BMW ALPINA B5 Седан Турінг
Витрата пального (змішаний цикл): 11,1 л/100км 11,2 л/100км
Викиди CO2 (змішаний цикл): 253 г/км 256 г/км
Категорія ефективності CO2: F F
 

Зазначені витрата пального та викиди CO2 вимірюються відповідно до випробувального циклу WLTP (Всесвітня уніфікована процедура випробувань легких транспортних засобів) і конвертуються у цикл NEDC (Новий європейський їздовий цикл) у порівняльних цілях. Залежно від вашої країни податки або інші збори, пов'язані з транспортними засобами, можуть базуватися на даних про витрату пального та викиди CO2, які відрізняються від наведених тут.

Додаткову інформацію про питому витрату пального та питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у довіднику «Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажів, а також у Deutsche Automobil. Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен.

 

Клас ефективності

Визначається на основі виміряних викидів CO2 з урахуванням маси транспортного засобу.